وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

مورینیو: مودریچ، اوزیل یا کاکا؟ نمی دانم کدام مقابل بارسا از ابتدا بازی می کند

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، مطمئن است که تیمش از کیفیت لازم برای گرفتن یک نتیجه مطلوب مقابل بارسلونا برخوردار است.

قهرمان فصل قبل لالیگا رقابت های فصل جدید را چندان خوب آغاز نکرد اما مورینیو معتقد است تیمش در مسیر صحیح قرار دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به بازیکنانم کاملا اطمینان دارم. وقتی خوب کار می کنید، همیشه اعتماد به نفس تان بیشتر می شود. من به تیمم کاملا ایمان دارم.

پیشرفت های اخیر ما به خاطر بازیکنان است. آنها تشخیص دادند که چیزهایی را باید تغییر دهند. ما همیشه باید تمرکزمان را حفظ کنیم. ما اکنون تغییر کرده ایم و شرایط برای مان آسان تر شده است.

دغدغه اصلی من ارائه یک نمایش خوب است. ما پیشرفت قابل توجهی داشتیم و می خواهیم بار دیگر با همان سطحی برسیم که به ما کمک کرد تا قهرمان شویم."

او همچنین در مورد شرایط مسوت اوزیل و اینکه او در دیدار مقابل بارسا از ابتدا به میدان خواهد رفت یا خیر، گفت:" ما نباید در مورد نیمکت نشینی یک بازیکن این همه بحث کنیم. ما بازیکنان زیادی داریم و همه آنها نمی توانند بازی کنند. نمی توانم بگویم که کدام در مقابل بارسا از ابتدا بازی خواهد کرد؛ اوزیل، مودریچ یا کاکا."




Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 1385
بازدید کل : 133089
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1